Witamy w systemie rejestracyjnym kandydatów na studia
AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ w WARSZAWIE
Informujemy, że rejestracja na studia cywilne na rok akademicki 2021/2022 rozpocznie się w maju 2021 r., ale już dziś zapraszamy do odwiedzenia serwisu dla KANDYDATÓW i zapoznania się z ofertą edukacyjną naszej uczelni:
REKRUTACJA 2021/2022
tel. 261-813-137
lub 261-813-822
rekrutacja.aszwoj@akademia.mil.pl
godz. 8:00-15:00 pn.-pt.
tel. 261-814-438
rekrutacja.aszwoj@akademia.mil.pl
godz. 8:00-15:00 pn.-pt.
Przed przystąpieniem do rejestracji przygotuj następujące dokumenty:
dowód osobisty
świadectwo dojrzałości/ukończenia szkoły średniej/dyplom ukończenia szkoły wyższej
aktualne, kolorowe zdjęcie w formacie JPG, JPEG o wymiarach 232 x 291 pikseli (+/-100px) i rozdzielczości 300-400 dpi (tzw. "do dowodu tożsamości" - NA BIAŁYM TLE)
Więcej szczegółów dotyczących zdjęcia znajduje się na stronie:
https://www.gov.pl/web/gov/zdjecie-do-dowodu-lub-paszportu
TUTAJ możesz łatwo zmniejszyć swoje zdjęcie. Po wgraniu zdjęcia należy wybrać rozmiar 320x240, wielkość zdjęcia pozostaje bez zmian.
UWAGA! Wszystkie zdjęcia typu: selfie, zdjęcie zdjęcia lub wycinek ze zdjecia grupowego będą usuwane. Osoby, które zakwalifikują się na studia a nie będą posiadały zdjęcia w systemie - nie otrzymają legitymacji.
Informacje o tym, gdzie i kiedy należy składać dokumenty można znaleźć na stronie
www.akademia.mil.pl, w zakładce
KANDYDAT.
PROSIMY O PRZEMYŚLENIE WYBORU KIERUNKU/KIERUNKÓW STUDIÓW. PO ZAPISANIU SIĘ NA STUDIA NIE MA MOŻLIWOŚCI EDYCJI KIERUNKU PRZEZ STRONĘ REKRUTACJI.
Pamiętaj, że w ramach jednej opłaty rekrutacyjnej, wynoszącej
85 zł, możesz wskazać kierunki alternatywne w obrębie jednego Wydziału. Natomiast jeżeli ubiegasz się o przyjęcie na kierunki w dwóch Wydziałach musisz dokonać opłaty rekrutacyjnej w wysokości
170 zł. Termin płatności zależy od wybranego poziomu studiów, a szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w
harmonogramie rekrutacji.
W procesie rejestracji, każdy kandydat otrzymuje
indywidualny numer rachunku, na który należy wnieść opłatę rekrutacyjną. Numer subkonta jest dostępny po zalogowaniu się na konto kandydata kilka minut po zakończonej rejestracji.
Rachunek jest aktywny tylko w okresie rekrutacji i należy wpłacać na niego
tylko opłatę rekrutacyjną.
UWAGA CUDZOZIEMCY!!!
Podczas rejestracji w zakładce
Ukończona szkoła średnia, przy określaniu
rodzaju matury proszę wybrać opcję „stara matura”.
W razie PROBLEMÓW TECHNICZNYCH należy skontaktować się z Administratorem strony, pod adresem: support@akademia.mil.pl (UWAGA! w treści maila proszę o podanie nr kandydata, nr Pesel oraz imienia i nazwiska)
Potrzebujesz pomocy w rekrutacji? Kliknij POMOC
Sugerowane przeglądarki: Internet Explorer / Mozilla Firefox